måndag 23 februari 2009

Le. Smile. Say cheese!

Idag har jag varit på en fotografering för en tidning. Ni får veta vilken när den kommer ut. Hur som helst. Jag kommer dit. Möts av den trevliga journalisten som har gjort intervjun med mig, sen presenteras jag för fotografen som ska ta bilder på mig. Och så börjar vi. Vi ska ha glada bilder säger hon. -Okej, säger jag och ler. Det tas bilder, massor av bilder. Jag får kramp i kindmusklerna. Jag gillar inte att visa tänderna när jag ler, inte om det är tillgjort, men det gjorde jag. Och varför? Varför visar jag tänderna när jag vet att jag tycker att jag ser helt konstig ut då? Konstigt. När fotografen sa att hon var klar och nöjd så bad jag att få se några bilder. Jag skakade på huvudet. Jag såg konstig ut på alla bilder. Att det ska vara så svårt. Nej, jag har bestämt mig. Vill jag inte le med öppen mun så behöver jag inte det. Ibland kanske jag vill. Men idag var inte en sån dag.
Haha. Vilka fantastiska problem.

Bilden är från en fotografering med VR

1 kommentar:

Kristin sa...

Ja, visst är det skönt att ha såna problem ibland?;) Jag brukar ha världens största I-lands problem tex. när man är ute och går och kommer på sig själv att säga:
-Fy fan, va jobbigt det e när håret fastnar i läppglanset !!
Då skäms jag över mig själv...ha,ha