söndag 1 februari 2009

En helt ledig dag

Godmorgon!
Idag har jag en helt ledig dag, eventuellt en middag ikväll men fram tills dess ska vi bara njuta av en helt ledig dag. Jag hade tänkt sova länge idag men jag blev väckt av hundarna vid 9.30, inte för att dom ville gå ut, utan bara för att dom ville väcka mig. Nu sover dom gott i sängen och jag sitter vaken och tittar på Nyhetsmorgon. Idag ska jag läsa och se på film, jag älskar läsa-och-se- på-film-dagar.

Idag börjar "dagens hund bild", den kommer upp lite senare, tack för alla bilder, skicka gärna mer!

Glöm inte att tävla om glasögonen! Det är få som har skickat in bidrag så det finns stor chans att vinna! SmartEyes har jättefina bågar ca 900 att välja på, så skicka in en bild på dina gamla glajjer så är du med och tävlar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, jag har en liten fråga till dig, vad är det för twitter app du använder för att få fram den på bloggen?

Försöker skaffa mig en egen sån ;)