torsdag 26 februari 2009

Bra teater och förbereda mig och för få timmar

Ni måste se "De tre musketörerna" på Stadsteatern. Det är det bästa jag någonsin sett på en scen! Helt fantastiskt. Det är tydligen helt slutsålt, men se den, om ni så ska stå upp och se den. Så se den!

Nu har vi kommit hem till tre kärlekstörstande hundar som vill ha en massa mys och i datorn ligger allt förberedelsematerial för imorgon och bara vibrerar och timmarna börjar ta slut!
Var var det man kunde köpa extra timmar nu igen? Jag kommer inte ihåg?

Imorgon ska jag spela in mitt första "Parlamentet"!
Oj, vad det ska bli roligt! Kan ni gissa om jag är röd eller blå?
Det kommer nog att vara rätt nervöst, men just nu är jag lugn så jag ska försöka klamra mig fast vid den känslan så länge som möjligt.

Nej, nu till mina förberedelser för morgondagen.
Men först göra te.
Sen förberedelser.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm, låt mig gissa. Det känns som om du ska tävla i röda laget. Vore kanonskoj om du fick vara i lag med Hjelt, han är super!

Era drömmotstångare skulle nog vara Per Andersson och, hmmm, faktiskt "nya" David Batra. Kul det vore att se två "nykomlingar" i samma program