söndag 25 januari 2009

Vilken fantastisk helg!

Oj, nu är jag hemma. Vilken fantastisk helg! Jag har lärt mig otroligt mycket!
Jag känner mig väldigt inspirerad och fylld av kunskap. Vi har haft besök av Marie Fogelquist och Mats Hedlund från Dala Hundservice. Dom har varit gästlärare den här helgen. Två otroligt trevliga och kunniga människor. Jag känner att jag utvecklades mycket under den här helgen vad det gäller att läsa hund. Jag har läst mycket och tränat mig i att läsa hund, men den här helgen var det som att det landade hos mig. Fantastiskt. Nu vill jag bara läsa mer och lära mig mer.
Jag ser fram emot en vecka med träning av egna och andras hundar. Om jag inte hade varit så förkyld så hade jag kört igång lite träning med Kitty redan ikväll. men det får vänta till imorgon. För imorgon är jag frisk. Visst funkar det så? Man säger att imorgon är jag frisk och så blir jag det.
Efter skolan åkte jag till min bror som fyller år idag. Min "lillebror" som han kallas. Det är för att han är min yngsta storebror. Jag skulle bara vara där en snabbis, men när "Rock Band" sattes på så var min förkylning som bortblåst för en timme. Det är ju så otroligt kul!

Nu är jag hemma och ska ha en skön söndagskväll! Är det något bra på tv ikväll?

Inga kommentarer: