måndag 5 januari 2009

Tävling! Stiftparfym!

Tävling!
Nu tävlar jag ut bland det bästa som har hänt mig!
Stiftparfym från märket Crazylibellule and the poppies som luktar helt ljuvligt och som är perfekt att ha med sig i väskan och inga problem att ha med dig när du flyger!
Just den här doften är min personliga favorit Vanilla/Lemonpie, amazing!

Läs mer om Crazylibellule här.

För att tävla så skriver du om en doft du tycker om här i kommentatorsfältet sen länkar du till den här tävlingen i din blogg (låna gära den här bilden), har du ingen blogg så mailar du 3 personer och skickar kopian till mig.

Lycka till!

Tävlingen pågår t.o.m onsdag 7/1 22.00.

26 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker om doften Hairess från Paris Hilton.
En underbar vardagsparfym :)

Cecilia sa...

Doften av nybadad bebis måste vara bland det bästa som finns. Synd att man inte kan få det på flaska bara ;-)

Anonym sa...

jordgubb/vabilj tycker jag om.

Anonym sa...

Jag vill absolut vara med och tävla! :) Jag tycker om dofter som vanilj och bär. Här är min länk:
http://rontso.devote.se/blogs/1031905/stiftparfym-.htm#WriteComment

Anonym sa...

Jag vill ju tävla men som den rookie jag är så har jag ingen aning om hur man länkar. Kan man få en lektion kanske? ;)

Anonym sa...

Jag är givetvis med.
Och här hardu länken :

http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/january/vinn-stiftparfym.html

Jag tycker om Britney spears fantasy

Anonym sa...

Jag vill givetvis vara med och tävla! Jag gillar fruktiga dofter, vanilj och fräscha dofter. Oftast fastnar man i den doft man vet funkar, men jag gillar att testa nya! Här är min länk.
http://sophiajanson.blogg.se/2009/january/jag-tavlar.html

God fortsättning!

Anonym sa...

Jag gillar Calvin Klein, Eternity.

/Hanna

Jag skickar dig mailet som jag mailat till 3 stycken.

Liz sa...

Jag gillar Miami Glow, tyvärr var det bara en sommarutgåva och går inte att få tag i längre.
Jag tävlar gärna om din favorit doft och har en länk sida hos mig.

duhttp://chiclady.blogg.se/2009/january/tavling-stiftparfym-att-yinna-hos-claudia-ga.html

Kram från Malmberget :)

Mormor S sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om den härliga parfymen.
Jag har inte hittat nån favorit så det skulle vara kul att få testa den här.
Jag har länkat i min blogg.

Anonym sa...

Jag är med och tävlar och har länkat till dig.

Har testat massor av parfymer, men oftast blir de stående i skåpet. Därför låter idén med en stiftparfym toppen!

PS. Lämna gärna en kommentar om du har fler tävlingar så lägger jag in dem i min tävlingsblogg!

Anonym sa...

Min favoritdoft är nog egentligen ingen speciell utan nyduschad sambo är inte helt fel.

Något som dock gör mig nostalgisk är killar med Fahrenheit, det luktar så gott även om det är lite 80/90 tals varning

Har länkat
http://molnboanna.blogg.se/2009/january/stiftparfym.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Min favorit är helt klart Miami Glow från Jennifer Lopez! Den köpte jag tillsammans med tre andra mini flasker på Arlanda när jag skulle hem till Piteå. Den har en sån underbar tropisk doft med passionsfrukt :) Jag kunde inte hålla mig ifrån att dutta på lite innan vi skulle åka iväg.. nästan så att man ville åka till Miami istället för till kalla Piteå! Haha.

Ha en bra kväll :)

Anonym sa...

När det kommer till vardagliga dofter så gillar jag nytvättade lakan bäst - vet inte vad vårt sköljmedel har för exakt doft, men det är en mild fruktig doft.

Vanilj och fruktiga dofter är annars det jag föredrar - har inte funnit någon favoritparfym ännu så jag kan inte rekommendera någon specifik parfym.

Skulle vilja skapa min egen parfym någon gång - och givetvis kalla den Deliquate (som är mitt namn online och betyder att upplösa, att smälta eller att slösa.)

Här är min länk:
http://deliquate.blogg.se/2009/january/stiftparfym.html

Kram

Anonym sa...

Va roligt med fler tävlingar!
Jag använder min stora favorit Ralph Laurens "Hot"

Anonym sa...

Den parfym jag gillar mest är faktiskt
Lacoste - Touch of pink :)
Älskar den femnina doften..


japp, är inskrivet p bloggen nu!

Jenni sa...

Min favorit parfym för tillfället är Hairess från Paris Hilton.

Här är länken: http://jennimaatta.blogg.se/?tmp=06172804

Anonym sa...

Min favorit är Diesel Fuel for life
/Christina

Anonym sa...

jag tycker om söta och somriga parfymer. älskar alla paris hiltons, särskilt Hairess!

Anonym sa...

En av mina favorit dofter är nybakta kanelbullar:) Har länkat:
http://sommarda.blogg.se/2009/january/tavla-om-en-parfym.html#comment

Anonym sa...

En doft jag njuter lika mycket av varje vår är nyklippt gräs. Förväntningar, minnen och vårkänslor förpackade i en doft kan ju inte bli annat än bra..! I parfymväg har jag dock Elisabeth Ardens Green Tea som stor favorit, men den är slut sedan en månad eller så, så den här tävlingen känns självklar för en tjej som försöker spara på sina slantar samtidigt som hon vill lukta gott!

Länk till min länk: http://stinawahlen.blogg.se/2009/january/nu-tavlar-jag-igen.html

Anonym sa...

Hej, jag gillar sensuella och romantiska dofter:( Tyvärr har jag inte bekostat mig speciellt många parfymer. Därför skulle det vara jättekul att vinna.

har även länkat:
http://guldregn.blogg.se/2009/january/vinn-stiftparfym.html#comment

e-post: rosieliley@yahoo.se

Anonym sa...

Ohh parfymer är inte något som jag brukar lägga ut pengar på, har inte råd. Jag tycker om doften Ylang (eller vad den nu heter). Oftast är det ju så med ren doft olja att dem man inte tycker luktar gott behöver man mest så om jag vinner överraska mig ingen kan bli gladare än jag.
Jag tycker inte om tyngre dofter, hihi.

Länk:
http://olelsi.blogg.se/2009/january/stift-parfym-att-vinna-avslutas-ikvall-kl-22.html

Kram Nettan i Hälsingland.

Anonym sa...

Jag gillar mest fruktiga dofter och de får absolut inte vara för söta.

Jag har länkat: http://lisa89.blogg.se/2009/january/tavling-stift-parfym.html

Mail: engstrom-jonsson89@hotmail.com

Märta sa...

Vore jättekul att få vara med i utlottningen. Min favorit doft är Hypnos. Men jag gillar också frukt och vaniljdofter.
angsgard1@telia.com

Marco sa...

Du är så söt o snygg så jag kan inte sluta titta på dig, har dig som min skrivborsbild.


Ha det jättebra!