måndag 19 januari 2009

Tävling! Armband från Bados!



Nu kan ni vinna det här otroligt fina armbandet från Bados!
Allt du behöver göra är att skriva en sak som gör er lycklig i kommentatorsfältet.
Bara en sak, så har ni chans att bli ägare till armbandet (som jag gärna skulle vilja ha själv)!

Har ni en blogg så länkar ni till tävlingen med en av dom 3 bilderna, har ni ingen blogg så mailar ni 3 vänner och berättar om tävlingen och skickar kopia till mig.

Lycka till!

Tävlingen pågår t.o.m den 26/1, 12.00.

34 kommentarer:

Anonym sa...

Det som gör mig lycklig är min hund Bonzo :)

Anonym sa...

En sak som gör mig lycklig i den grå vardagen är ett nytt inlägg på din blogg :) Det är så kul att läsa om dig och dina underbara hundar. Det är något som ger mig lycka.

MammaSusan sa...

Jag blir lycklig av att ha fått äran att vara mamma till min underbara dotter som är mitt allt (förutom min man)

Länkar till dig i min blogg också!

Anonym sa...

jag blir lycklig av träna, utan det så skulle jag inte orka, inte tycka om mig själv och därför inte låta nån annan tycka om mig.

Anonym sa...

att förverkliga mina drömmar! att klara små steg till ett bättre jag! att känna mig vacker när jag tittar på mig själv i spegeln när jag vaknar! att lukta på mossan när våren kommer!
allt detta gör mig lycklig!

Fröken Nina sa...

Jag blir lycklig när folk runtomkring mig mår bra. Just nu har det varit lite för mycket av det omvända tyvärr...

Emilias sa...

Jag blir lycklig av att känna mig uppskattad och omtyckt, särskilt då av min underbara pojkvän men såklart också av familj och vänner!

Anonym sa...

det som gör mig lycklig är kärlek, så som kärlek till sambon och kärleken till min familj..

Anonym sa...

Hej hopp!
Det som gör mig lycklig är att efter en tuff dag på jobbet (lärare) komma hem och känna att jag fortfarande har mer att ge (= tid och ork över) till min familj! Har länkat till dig i min blogg också :-)
Hälsningar Helena

Anonym sa...

Jag blir lycklig av livet, att få uppleva livets resa! :D

Anonym sa...

Det jag blir lycklig av är min brorson Alvin. Han är ett år gammal och helt underbar. Charmig som tusan, och varje gång jag träffar honom blir jag helt glad inombords. Jag önskar att jag kunde säga det till honom, men än så länge är han för liten för att förstå det. :)

Veronika sa...

När jag tittar på min pojkvän och ser värmen och kärleken i hans ögon när han tittar på mig. Då blir jag lycklig.

Popprinsessan sa...

Lycka är att stå och titta på min älskade lilla dotter när hon sover! Ja, när hon är vaken också förstås, men just när hon ligger där och verkar så avslappnad och tryck - då är kärleken enorm!!

Länkat och klart!

Anonym sa...

lycklig blir jag just nu av att gå och lägga mig i en säng som blivit uppvärmd av min elektriska filt. grädden på moset är hur lycklig min katt blir också, hon älskar värmen!
ska länka till dig nu.

Anonym sa...

Det som gör mig lycklig är mina 3 pojkar; Mina 2 monsterkatter och min sambo, och att känna mig älskad utav dem.

Anonym sa...

Solsemester! (:

- sa...

Min kompis Emilia gör mig glad :) Om jag vinner ska hon få armbandet av mig!

Anonym sa...

Jaa, det första jag kom att tänka på var glass. :) Djupt, va? Såklart finns det massor av annat som gör mig lycklig också, och som dessutom ger mer långvarig lycka som djur och familj. Men första tanken är ofta den ärligaste och glass är häääärligt!

Har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/january/armband-26-januari.html

MissyElliot sa...

Åh, det finns så mycket som gör mig lycklig, men det som toppar listan är såklart älsklingen och mina prinsar! Jag vore inte hel utan dem...
:-)

Anonym sa...

Jag bli lycklig av att känna mig oberoende.

Anonym sa...

Jag blir lycklig av att känna mig älskad, vare sig de är min kille, mamma, syster, bror, arbetskollega eller mormor så känns de i hela kroppen då någon av dem visar det för mig.. Jag tycker väldigt mycket om att pyssla/scrapbooka och att se någon bli glad när man ger bort något man själv tycker är fint är också lycka för mig =)

Anonym sa...

Jag är med och tävlar

http://molnboanna.blogg.se/2009/january/armband-7.html

Jag blir lycklig av min son Melvin

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

jag är med och tävlar

Anonym sa...

Jag blir lycklig av att vakna upp och se att solen skiner :) det gör min dag i stort sett :)
jag vill vinna, det var jätte sött :D
kramar!

Anonym sa...

en som gör mig väldigt lycklig är min söta kisse kissy,

Bettan... sa...

Hejsan! Det finns ju hur mycket som helst men jag får väl säga min familj, mina vänner och mina kissemissar :)

//Linda sa...

Jag blir lycklig av min familj, men även av att känna den första doften av vår - det skickar lyckorus genom hela kroppen.

http://linblogg.blogspot.com/2009/01/armband.html

Fröken Eko sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fröken Eko sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fröken Eko sa...

Heeej!

Vill också vara med i tävlingen. Men måste man svara på en fråga också, en svår fråga till på köpet!
(får man faktiskt bara säga EN sak..?)

Hmm... En sak som gör mig lycklig är... när det är lördag så jag får äta godis! ;)

(Men vad jag stökar till det med inläggen... skulle bara tillägga att jag bildlänkade hit från min egen blogg!)

/Fröken

Anonym sa...

karuseller gör mig lycklig. jag verkligen ÄLSKAR karusller. det ger mig värta kicken, lyckorus :D
http://zipzo.blogg.se/2009/january/entry-28051200.html#comment

Anonym sa...

En sak som gör mig lycklig är över att man lever fast det är så mycket problem i denna värld.
O sen att man ser kärleken i denna värld är likaså ett STORT +

Nettan sa...

Det som gör mig lycklig är gubben och hunden!!!!

Anonym sa...

det som gör mig lycklig är att när jag somnar på kvällen veta att när jag vaknar på morgonen så kommer erik ligga bredvid mig och vara sådär rosig och trött. det är fint.