fredag 30 januari 2009

Tävling ! Glasögon från SmartEyes !

Jag är ju så extremt nöjd med mina glasögon så nu tänkte jag att ni ska få chans att ta del av den glädjen!
Jag lottar ut ett presentkort på valfria båge med slipat glas från SmartEyes!

Priset blir då som följer:
Valfri båge från SmartEyes sortiment på närmare 900 bågar inkl glas som är tunna och fina, antireflexbehandlade och repskyddade.
Ingen kommer behöva gå runt med flaskbottnar. Oavsett synfel. Synundersökning ingår också om det behövs!

SmartEyes finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Karlstad och Borås.

Och såhär kommer tävlingen att gå till:
Maila en bild till mig på dina gamla glasögon innan den 3/2. Jag kommer att dra 10 finalister och sen blir det omröstning på bloggen, där ni avgör vem som bäst behöver nya glasögon av dom 10. Vinnaren dras den 8/2.
Så börja maila till tillclaudiagalli@hotmail.com nu!
Tipsa alla du känner som behöver nya glasögon!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul! Jag tipsar i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/january/glasogon-3-februari.html

Anonym sa...

När får vi börja rösta? Ser verkligen fram emot att få se lite "retrobågar"!

Tack för en jättebra blogg!

Anonym sa...

kul med tävling om glasögon! :)
ha en bra dag!

//Malin

Anonym sa...

smarteyes gillar vi!!:D