måndag 26 januari 2009

Svar på era frågor - del4

Vilken film skulle du viljat ha huvudrollen i och varför just den?
Oj, det finns så många filmer man ser som man känner att -Shit vad jag skulle velat gjort den här rollen. Men sen är det svårt när man väl har sett filmen att tänka sig någon annan än just den som har gjort den. Alla gör ju karaktären till sin egen. Så jag ber att få återkomma om jag kommer på någon.

vilka bloggar läser du? några favoriter?
Oj, det går lite i perioder. Just nu har jag ingen särskild som jag läser. Men jag har alltid lite koll på alla toppbloggar.

Har du läst någon av mina kommentarer?
Jag läser alla kommentarer. Alltid!

Hur kom du på att du ville bli skådespelare´? hur blev du det? Och hur gjorde duför att vara med i tv? typ skilda världar eller vad det var?

Jag har aldrig riktigt bestämt mig för att bli skådespelare, jag kom in på det av en slump och så fortsatte det så ett tag. Sen var det en period när jag testade en massa andra jobb men jag kände ändå att jag längtade efter att spela och då valde jag att börja söka lite jobb igen, men i och med att det är en galen och osäker bransch ibland så tror jag att det har varit bra för mig att inte tänka att skådespeleri är det enda jag vill hålla på med utan jag har alltid hållt på med massor av saker samtidigt, som teerna, hundarna och allt annat.
Ja, mitt första jobb var ju "Svarta skallar och vita nätter" (se tidigare svar)
Jag provfilmade.

Varför valde du just hund och inte katt o så?
Jag är väl vad man kallar en hundmänniska. Antar jag. Jag vill ha katt i framtiden också, men det får bli när vi bor i hus så att jag kan ha en utekatt.

Har du fortsatt med stand Upen?
Vi får se. Maybe. Maybe not. (se tidigare svar)

Jaha. Det var alla svar för den här gången!


1 kommentar:

Anonym sa...

Träffade på "Stig" från Ica-reklamen ute på klubb i lördags och malde lite med honom när vi stod ute och rökte. Han är ju en härlig prick. Kom på just då att du var ju med i den reklamen! Sen kändes det nästan som att jag kände dig och att "Stig" och jag hade en gemensam vän, hihi. Löjlig man är...