torsdag 29 januari 2009

My lovely day so far...

Min dag började med en frukost på Röster, som är ett företag som har gett mig en del röstjobb. Jag har bl.a gjort en radioreklam för Halebop som jag fick via dom. Det var jättetrevligt där. Massor av härliga människor hade samlats för att frukostmingla. Bra idé tycker jag, att bjuda alla man jobbar med på frukost.
Efter det åkte jag och shoppade lite ny saker hem, jag kände att jag behövde lite ny inspiration till hemmet. När jag kom hem började jag med att storstäda. Jag får såna ryck. Jag plockar bort alla prydnadssaker och allt annat och så gör jag om. Jag byter plats på saker och jag köper lite nytt, sen känns det som att man har en ny lägenhet.

Efter att jag hade uppnått vad jag ville med lägenheten, snyggt, kitschigt och rent, så gick vi ut i skogen. Jag och dogsen. Vi tog med oss bollar och tränade på att apportera. Båda var jätteduktiga! Sen tränade vi backa och stanna och snurra. Jag filmade lite som ni ska få se sen.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och njuta av min fina lägenhet!

Vad sägs om en fantastiskt bra tävling ikväll?

1 kommentar:

Anonym sa...

mysig lampa :)