lördag 24 januari 2009

Low on energy

Ja, det är som att mina batterier är på väg att ta slut.
Jag orkar ingenting. Det är väldigt spännande i skolan men nu är jag helt slut. Jag förstår mig inte på min förkylning, jag är inte förkyld men ändå är jag det på något konstigt sätt...Jag sov just i en timme. Jag har ingen ork. Jag vet att jag har varit i skolan hela dagen och borde bara lägga mig i soffan och chilla, men det vore ju skönt om man orkade läsa eller nåt men nej, icke, det ska tydligen sovas så fort jag lägger mig i soffan.

Nu ska jag ut och gå lite med Kitty. Jag längtar efter att gå en riktig 1,5 timmas långpromenad. Men det får bli en annan dag. Idag är mina batterier slut.

2 kommentarer:

LindaB sa...

Det är helt ok att vara lite trött ibland :-)
Speciellt om man är lite sjuk och dessutom suttit i skolbänken hela dagen! Kram

Claudia sa...

Jo, det är sant! Tack!