tisdag 27 januari 2009

Into the woods




Idag har jag haft "instruktörsdag". Alla instruktörer var samlade. Imorse lyssnade vi på ett jätteintressant föredrag som Eva Bodfäldt höll och sen hade vi diskussioner. Vi åt en väldigt god lunch också. Ikväll är det middag med hela gänget. Det är skönt att få prata hund. Jag behöver få prata hund och jag har inte en enda kompis som har hund. Ja, nu är ju mina kolleger mina kompisar, men jag menar kompisar från förr. Inte en enda. Är inte det konstigt? Min ena syster har två hundar. Så vi pratar förstås en hel del hund.
Ja, ja ikväll blir det fisksoppa, vitt vin och massa härligt hundsnack. Lovely!
När jag kom hem idag så gick jag och dogsen ut i skogen, vi var ute en timme och det var otroligt skönt. Vi lekte och tränade. Jag filmade, ni får se det sen!

Nu måste jag dra en vinnare, herregud, den här förkylningen gjorde mig helt vimsig tror jag. Jag skulle ju ha dragit en vinnare igår. Men det får bli nu istället.

Inga kommentarer: