onsdag 28 januari 2009

Det där med bilder...

Nu är jag hemma, jag har varit hos min mamma och hjälpt henne med ett bildspel som hon ska göra till min systers födelsedag. Bilder är ju otroligt kul. Jag måste bli bättre på att skriva ut bilder, jag har ju bara mina bilder i datorn. Jag har skrivit ut bilder en gång sen jag skaffade digitalkamera och det är väl ca 6-7 år sedan nu...Hm, ska nog plocka ihop ett gäng utskrivningsbilder redan imorgon. Skriver ni ut era bilder?

Den här bilden är från en bal som jag var på för 2 1/2 år sedan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag fick ett infall att jag skulle framkalla vissa av bilderna jag hade på datorn. Det slutade med att jag framkallade 300 bilder som jag trodde att jag skulle sätta in i album. Det gjorde jag också med några bilder sedan tröttnade jag.(Jag använde mig av fotohörn) Så nu ligger de bara i ett skåp. Men jag ska ta tag i det någon gång för jag tycker det är mysigt att ha kort i album och ta fram och titta på.

/Hanna