fredag 23 januari 2009

Godmorgon

Godmorgon alla ni.
Jag vaknade och hade lätt kunnat sälja min hals för 50 öre på Blocket.
Jag känner mig inte jätteförkyld, jag har bara en hals som är hemsk. Dumma hals!
Åh, det är så tråkigt att vara förkyld...Hate it.
Nu sitter jag i soffan och äter en giganstisk frukost, det måste jag när jag är förkyld, det känns som att min kropp måste ha mer mat när jag är förkyld. Så det får den nu.
På tv är det Malou som intervjuar Magdalena Graaf om hennes bok, jag har aldrig träffat Magdalena men hon verkar vara en så otroligt sympatisk människa. Så varm och genuin.

Nu ska jag gå och göra te, sen ska jag svara på dom frågorna som är kvar från frågestunden.

Godmorgon!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Du har en Mac va? Har tyckt mig se det på några kort. Jag har precis köpt mig en Macbook och är fortfarande nybörjare. Hur tar du kort med webkameran? Måste man har något särskilt program? Hoppas du kan hjälpa mig :) Krya på dig-kram!

Anna sa...

Förstår precis hur du känner, har precis blivit frisk från min halsfluss! Håll ut o krya på dig!

Claudia sa...

Ånej, bara det inte är halsfluss! Skönta att du är frisk!

Anonym sa...

Tack för tipset ska in o kolla på intervjun nu! Åh har du läst hennes bok? Den går inte att lägga ifrån sig när man väl börjat läsa den. Den e fruktansvärd men absolut läsvärd. Jag har all respekt o beundran t henne*. Usch vad trist med halsont! Sov så mkt du kan å ät en massa frukt! Krya på dig.

Anonym sa...

läs hennes bok...
när jag gjorde det fick jag en helt annan bild av henne än vad jag hadde fått from all information från tv o tidningar.
NI har det inte lätt ni "kändisar" pga av allt skvaller som ibland inte ger en rättvis bild av er.
kram fån en vanlig svensson som hittat din blogg.