söndag 21 december 2008

Tävling Hello Kitty och lite skönhetssömn

Jag är ju väldigt svag för allt som har med Hello Kitty att göra så nu tävlar jag ut 3 otroligt söta body splash i en fin förpackning och till dom en fin ögonmask som ni väldigt passande kan använda när ni ska sova igen lite under julledigheten.
För att vinna skriver ni God jul i kommentatorsfältet och länkar till den här tävlingen i er blogg (låna gärna bilden) och har ni ingen blogg så kan ni maila 2 vänner och tipsa om tävlingen och skicka en kopia till mig.

Tävlingen avgörs på tisdag 22.00.

Lycka till!

18 kommentarer:

Karra sa...

God Jul!!!

Anonym sa...

God Jul!!

Tessan sa...

GoD JuL & GoTT NyTT åR!!

maddy sa...

God Jul!

maddy sa...

Länkade till din blogg från min också :D

MorsanMia sa...

God Jul!

jag skrev lite skit om dig också ;)

Marie sa...

God Jul :-)

Chrissan sa...

God jul!

I love Hello Kitty (som du kanske ser på min profilbild...).

Kattis sa...

GOD JUL söta och begåvade Claudia!
Länkning från bloggen gjord omedelbums.

Anonym sa...

god jul!
skickar 2 mail till 2 kompisar. vet inte om du vill ha bevis nu, eller om jag vinner? vi tar de då isåfall!

Caroline sa...

GOD JUL

Anonym sa...

GOD JUL CLAUDIA! Här är min länk för att underlätta; http://olsonmalin.blogg.se/2008/december/tavling-1.html

Krams krams

Mamman sa...

GOD JUL!

Anonym sa...

Godjul

Anonym sa...

göd jul önskar jag dig, Åsa w
asawallgren72@hotmail.com

Anonym sa...

God Jul! ;)

Unknown sa...

God Jul
www.lottaslillakrypin.com

Anonym sa...

God Jul & gott nytt år!!
Jag gör så att jag länkar dig på min msn om det är okej,då är det fler som ser och kan vara med och tävla=) Gog jul igen önskar Erik