torsdag 11 december 2008

Min kväll



Ikväll har jag ätit middag med min första bästis i livet, fröken H och hennes mamma och min mamma. Otroligt mysigt att sitta och prata om nutid och dåtid, eftersom vi faktiskt kan prata om hela vårt liv. Vi växte verkligen upp tillsammans. Det är häftigt att ha en sån vän som man kännt så länge.
Det var många roliga historier som vi kom på. Som när jag klippte av henne hennes långa fina hår till kort pojkfrisyr, historier om djur vi har haft, första pojkvännerna och en massa annat...
En bra kväll med väldigt god mat!

1 kommentar:

LindaB sa...

Låter som en härlig kväll.
Visst är det kul att få vara ni nostalgisk ibland.
Har också en vän som jag haft sedan 6 års ålder- visst är man lyckligt lottad.
Vi träffas inte allt för ofta eftersom jag bo i Stockholm och hon i Karlskoga- men vi finns alltid där för varandra :-)