måndag 29 december 2008

Jag har fått ett hus!

Eller nästan!
Jag har ju skrivit att MrS har tisslat och tasslat om någon resa. Nu har jag fått veta vad det är. Vi ska till Hälsingland. Vi åker imorgon! Och där har MrS mamma köpt ett hus med ett litet hus på tomten, som vi ska få göra till vårt! Åh! Jag är så glad. Hälsingland är fantastiskt. Underbar natur, sköna människor och Dollarstore (en gigantisk affär där allt kostar mellan 10-100 kr), livet på en pinne!
Jaha, så då var man husägare...nästan..eller egentligen inte alls men vi kommer ju kunna säga att vi ska upp till vårt hus. Ah, lovely!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nu skrivs det om dig igen:
http://nojesextra.se

Anonym sa...

Åh vad härligt! Hälsingland är ju så himla fint! Pojkvännenss föräldrar har stuga i S-hamn så det blir lite Hälsinge-trippar på somrarna=)

Anonym sa...

Nice! Då kanske det blir Latte á la Claudia igen till sommaren ;) Grattis till er båda! Vi kommer och hälsar på när vi har vägarna förbi! Kram, Lena och Maria

LindaB sa...

Härligt!
Dåkanske du också får se lite snö :-)

Anonym sa...

Välkommen! Jag bor i Hälsingland :)

/Hanna

Anonym sa...

Välkommen, hälsingland är underbart! Jag bor också här. Massa snö och -15 idag! :) // Lotta

http://karinannacharlotta.blogg.se/