onsdag 31 december 2008

Grattis på födelsedagen fröken M!

Fröken M och jag lärde känna varandra när vi jobbade ihop för ca 10 år sedan. Vår riktiga vänskap började en dag i fikarummet när fröken M sa att hon var sugen på att resa, vi skulle vara lediga från inspelning i några månader. Jag sa att jag också var ressugen och vips hade fröken M bokat biljetter åt oss till Thailand i en månad. Så vi packade våra ryggsäckar, blev avvinkade av våra mammor och satte oss på ett plan till Thailand utan att egentligen känna varandra! Det var en fantastisk resa och fröken M är en helt fantastisk person. Idag har hon självklar plats i mitt liv och jag är otroligt glad att ha en vän som fröken M!

Dolly är en av fröken M´s favoriter så jag gratulerar med en bild!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! :) måste säga att jag älskar dig svensson svensson, har nog sett alla avsnitt minst 10 gånger haha! Är det helt säkert att det inte kommer en till säsong?

Kramar!

Claudia sa...

Ja, tyvärr! Du får skicka ett önskebrev till SVT!
Men tack!