onsdag 31 december 2008

Gott Nytt år!

Gott Nytt år mina kära läsare!
Det här året har varit ett väldigt bra år för mig.
Jag har haft bra och roliga jobb bl.a Misses Lista, Svensson Svensson och Extra Extra m.m.
Vi har flyttat till vårt drömställe och till vår drömlägenhet.
Och jag mår väldigt bra och är otroligt lycklig och nöjd med mitt liv!
Jag har ju dessutom börjat blogga och har genom det fått en massa sköna blogg-kompisar. Det tycker jag är toppen!

Så hur blir nästa år då?
Toppen såklart. Alldeles underbart och toppen och lovely!

Ha nu en helt underbar kväll och natt och njut av alla festligheter och alla ni som har hundar och som sitter inne på 12-slaget (som jag) vi får skåla med varandra i tanken!

Gott Nytt År!

2009 kommer att bli fantastiskt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skål och gott nytt år!

Anonym sa...

Gott nytt år!
Hoppas ditt 2009 blir superbra, det kommer mitt att bli - det ska jag se till att det blir. Vårat öde vilar i våra egna händer.
Det har varit mycket trevligt att "lära känna" dig Claudia.

Kram/ Angelica

Anonym sa...

Gott nytt år!

/Hanna

Anonym sa...

Gott nytt år på dig:)

Mamman sa...

Gott Nytt År önskar jag dig Claudia. Kram från en bloggvärldsvän.