torsdag 25 december 2008

God juldagsmorgon!

Juldagsmorgon måste ju vara en av de skönaste mornarna!
Man ska bara vara och göra sköna saker.
Jag har satt på mig min nya underbara morgonrock(jag känner mig som en blandning av en rockabillytjej på 50-talet och Mimmi Pigg i den. Love it)
Jag har tänt ljus.
Och jag har gjort te (som jag dricker ur en av mina julklappar av MrS!).
Och nu ska jag bara ha det så otroligt skönt!

Julafton var fantastiskt mysig! Vi var hos min syster. Vi åt väldigt gott och väldigt mycket, det är som att jag inte har någon hejd på julafton. Vi öppnade julklappar och vi skrattade mycket. Och dogsen hade det väldigt bra. Kitty och Doris fick leka med sina hundkusiner. Syrrans två underbara hundar. Mycket korv och köttbullar fick dom!

Hoppas att ni hade en skön julafton!

3 kommentarer:

Ting sa...

Å vilka härliga bilder!
Den morgonrocken såg mysig ut!
Hoppas du får en kanondag!
Kram Ting

Mamman sa...

Ja, vilken jätterar morgonrock.
Hoppas att ni alla får en fin dag. Stora lek- och speldagen i vår familj: jag ska fullständigt krossa sambon i bäst av fem matcher på hans julklappshockeyspel!

Kattis sa...

Juldagsslappande rules!
Ha en fortsatt skön julhelg.
Kram
Kattis