tisdag 23 december 2008

Jag vill fika med mina hundar!

Det är faktiskt en av mina bästa saker på min att-gör-lista i livet.
Alltså jag menar inte att gå på något fik där du kan ta med dig din hund in, ja, det kan ju vara mysigt också, men jag menar, göra en termos med valfri varm dryck, göra goda mackor och packa i foliepaket och klä på dig varma kläder och ta med en filt. Sen går du ut i skogen med dogsen (eller doggen om du har en) och hittar en fin plats, packa upp matsäcken och fika. Jag gillar att bara hänga med dogsen och inte göra så mycket, bara vara, dela på en macka och njuta av livet. Det ska jag göra i jul!

6 kommentarer:

Ting sa...

Det låter superhärligt!

Anonym sa...

mysigt

Anonym sa...

det brukar vi göra jag o Molly..det är så mysigt! så får hon sin favorit grisöra och tugga på :P och nåra kakor från mej..:)

Cecilia sa...

Mm, det är mysigt!
Vi brukar åka till "hundöarna" på Drottningholm. MASSOR av hundar som härjar vilt och mitt i allt sätter vi oss på en filt. Tratition att ta första utomhusfikat där på våren.

Anonym sa...

Riktigt myspys! Sommarhalvåret hade jag och Kalle picnick nästan varje dag. Ljuvligt. Vill du och tjejerna ha sällskap någon gång så är det bara att hojta till.

LindaB sa...

Håller med- det är superhärligt!