torsdag 20 november 2008

What a day

Vilken dag! Jag har gjort saker nonstop sedan 9 imorse. Galet!

Jag vill börja med att tacka er som har skrivit på listan som förhoppningsvis kommer att ge oss ett förbud mot sexuella handlingar mot djur. Tack! Det är en klyscha men "Tillsammans är vi starka..."

Imorse klockan 9.15 var jag på plats i stan för att speaka en Red Bull reklam, den ska dyka upp i rutan efter nyår.
Sen åkte jag vidare för att ha en privatträning med hund+ägare. Roligt och lärorikt.
Efter det åkte jag hem och i bilen passade jag på att ta några telefonmöten. Spännande saker är på gång!
Och ikväll har jag varit på en jättebra föreläsning om omplaceringshundar som var fantastiskt bra.
Sen kom jag hem och körde bilen till verkstaden, 6000mila service. Sånt som är väldigt kul att lägga pengar på...
Nu är jag hemma.Jag öppnade min dator och kände att jag hade saknat bloggen. Är inte det lite på gränsen...Lite på get-a-life gränsen?
Jag dricker mitt te. Jag är helt slut. Men nöjd.

Inga kommentarer: