söndag 23 november 2008

Kan vi inte göra en kupp!

(Haha, det är helt enkelt inte en fotodag idag)

Hörrni, jag har tänkt på en grej. Jag vill klättra på bloggportalens lista, pendlar numer mellan 200-240:e plats. Vill ni göra en kupp med mig? Tänk om alla ni sa till 3 personer att gå in på min blogg imorgon. Då skulle jag ju klättra. Jag vet att det här säkert bara ligger i mitt intresse, men jag vill nå ut till så många som möjligt med mina galet intressanta inlägg!
Vad tycker ni? Vad kan vi göra? Jag tycker att det är dags för oss att klättra!

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha det låter som en galet bra idé =)
Kram Nana

Claudia sa...

Bra Nana! Bra inställning!
Du har ju redan länkat min blogg, men du får ragga 3 nya läsare till min blogg imorgon! Tillsammans är vi starka!;)Hahaha.

Milla sa...

GOD! skulle jag ligga på plats 200-240 skulle jag vara skitstolt. :D

Claudia sa...

Det är jag Milla! Men man ska ju sikta högt!

Anonym sa...

Klart jag hjälper till. Det här är fan den bästa bloggen!