lördag 29 november 2008

Godmorgon!

Lördagmorgon.
En bra morgon. Har en skön ledig dag framför mig och ikväll är vi bortbjudna på middag.
Jag ska börja den här dagen med en powerwalk hade jag tänkt. Jag ska bara väcka Kitty först.
Jag ska fixa med teerna idag. Mycket som ska göras innan jul!
Ni glömmer väl inte att köpa mina teer till folk i julklapp. Alla blir väl glada för gott te?
Här har ni dom.
Maila mig om ni vill beställa: tillclaudiagalli@hotmail.com.

Ha en skön morgon nu! Tänd ljus och ät en stor och god frukost.

3 kommentarer:

LindaB sa...

Hej Claudia
Själv sitter jag på skolan och är provvakt...
Vi kan väl köpa in lite av dina téer till jobbet.
Kan du inte ta med en 3-4 påsar och skicka faktura?
Kram

Claudia sa...

Absolut! Sköter dom sig på provet? Har du kollat allas underarmar så att dom inte fuskar? Kram!

LindaB sa...

Ja, de sköter sig :-)
Det är 20 minuter kvar nu...
Sedan blir det rättning för mig ikväll.
Ska bli gott att prova dina téer :-)
Hur var promenaden?
Kram