söndag 30 november 2008

Den här idioten måste fan stoppas!

Hunden på bilden dog dagen efter, på vägen var det fraser skrivna med hundmat.

Det finns en "konstnär" som heter Guillermo Habacuc Vargas det här är hans "konstverk". Han måste vara en av dom största idioterna som går på denna jord. Hunden som hette Nativity svalt ihjäl på den här utställningen. Nativity var en gatuhund som "konstnären" skickade ut barn för att hämta sen fick den leva sina sista dagar på den här utställningen, "konstnären" förbjöd folk som var där att ge hunden mat eller vatten.
Hur fan tänkte dom som var på den här utställningen? Gå och sippa på ett glas champagne och se en levande varelse tyna bort? Då är man inte frisk i huvudet.
Det här är bland det värsta jag har sett. Vi måste stoppa den här idioten innan han får göra det här igen! Det pratas nämnligen om ett nytt "konstverk".
Skriv på här.
För Nativity. R.I.P.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh fy satan! Jag mår illa. Hur kan man vara så grym?? Och som sagt, vad är det för idioter som går dit och tittar också? Helt sinnessjukt.

LindaB sa...

F-n! Kan en människa vara så grym!
Ja, tydligen!

Anonym sa...

Åh gode gud... Detta är sånt som skär i hjärtat på mig. När jag läste det här inlägget var jag inte många millimeter från gråten...

Anonym sa...

helt sjukt ja har skrivit på! kan detta verkligen vara lagligt?

Anonym sa...

Fy sjutton vad sjukt säger jag bara.

Anonym sa...

Påskrivet!
Vilken otroligt störd människa!