tisdag 21 oktober 2008

Teknik kan få mig att börja gråta

Vad är det med det?
Vuxna människan. Bytt mobil. Vill mobil-blogga. Funkar inte. Börjar gråta.
Vad f-n är det med det?
Det är nåt med teknik. Jag känner mig så oerhört hjälplös när det kommer till teknik.
Jag blir kall och varm om vartannat. Det känns som om ingenting någonsin kommer att gå.
Jag kan få panik bara vid tanken på teknik. Min kompis hade ett projekt och la över alla sina VHS:er på DVD. Sånt kan också få mig att gråta. För jag vet att jag ALDRIG skulle klara det.
Men sen kommer Mr S och hjälper till. Tack! Och jag slipper. Slipper gråta (jag vet...jag kanske måste söka hjälp för min jag-gråter-över-tekniken-grej). Slipper tänka. Slipper lära mig.
Jag är bra på annat. Inte på teknik. Men på annat.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Go morgon!
Vad är det är för film, Emmas film, är det från Gömda böckerna??:)Ha en fin dag!

Anonym sa...

Du har min fulla sympati!!!! Sånt kan göra mig galen....för ett par veckor sedan lyckades jag trolla bort varenda kanal på digitalboxen på vårt fritidsställe...en lördagkväll...hur kul är dte utan teve när man inte väljer själv???
Spela spel i all ära men en hel *hmmhmm* lördagkväll???

Kram Ia

Anonym sa...

Åh Claudia jag är precis likadan. Jag har precis börjat blogga och när jag skulle lägga upp bilder första gången tog det inte många minuter innan tårarna kom. Det är iofs alltid frustrerande när man inte förstår något men just teknik gör mig till ett gråtfärdigt barn! Men men, vi ger inte upp eller hur? hoppas du får en bra dag! / Lisa

Anonym sa...

du e så fiiin :) bäst o allt.. hur blir man som du?? heheh love ya