söndag 26 oktober 2008

Panik!

Jag sitter och skriver på mitt stand up nummer. Eller min rutin. Eller min akt. Jag vet inte vad det heter. Jag är ju så ny inom det här. jag fattar inte riktigt alla termer. Jag vet att man kan bomba och det är när man inte lyckas så bra. Och just nu känns det som att jag bombar. Fett. Åh, jag får inte till det. Fan fan fan. Jobbigt. Jag vill ju att det här ska bli bra. Jag är ju dum i huvudet. Jag kan ju lika gärna strunta i det här. Gå och dubba min tecknade film imorgon och låta vardagen rulla på som vanligt. Nehe, då ska jag sätta mig och hålla på med det här som just nu bara ger mig ångest. Fan fan fan. Why god why? Nej, nu måste jag kolla på youtube för lite inspiration.

4 kommentarer:

Anonym sa...

oj oj, lugn o fin! När ska du upp?
Ett råd, från en som aldrig varit i närheten men kör det på allt annat, LÅSSAS! Låssas att du är lugn, att du har koll. Verkar man ha de tror alla andra att man har de me. Som Julia Roberts när hon ska käka musslor i Pretty Women.

De går BRA! Gör de inte de så spelar de ingen roll de händer alla, annars skulle de ju inte finnas ett uttryck specifikt för de.
Inte Bom TRÄFF!
/My

Anonym sa...

Det kommer att gå jättebra! Jag tror på dig, lycka till!

Anonym sa...

Vad tycker ni om filmen Brokeback Mountain?
kommentera mitt inlägg; http://sandratjulins.blogg.se

Emilias sa...

Go girl :)