torsdag 30 oktober 2008

Min första dag som praktikant

Idag har jag börjat praktisera. Det var lika spännande idag som det var när man gick ut på praktik i 9:an. Jag gjorde matlåda och la fram kläder precis som på den gamla goda tiden. Jag praktiserar på Hundstallet. I min utbildning till hundpsykolog så ingår det praktik och eftersom min york Doris kommer från Hundstallet så kändes det självklart för mig att vara där. Det var en jättekul dag. Många fina hundar som inte har haft det bästa livet, men som är otroligt snälla och kärvänliga. Tack Jessica och Helene för en toppendag och tack för att jag får praktisera hos er!
Bilden är lånad från Hundstallets hemsida.
Gå in där och kolla. Bli medlemmar! Dom gör ett fantastiskt jobb!

1 kommentar:

Anonym sa...

Claudia,
Jag har inte sett SVTs program o känner inte till Barbro Börjesson, men såg nån gång ett, vad det låter, liknade program, amrikanskt/brittiskt(?). Det var HEMSKT!

Kanske är det enda sättet för några få hundar när annat gått snett, jag vet inte, men i stort lika logiskt som att slå barn.
/My