torsdag 23 oktober 2008

Jag vill aldrig sluta blogga, allt är förlåtet!

Vilken dag. Inget bloggande. Det har varit annorlunda. Konstigt. Och TRÅKIGT!
Kommer ni ihåg hur det var när man var 14 och man var ihop med någon och så var det lite tjafsigt en dag och då sa man plötsligt -Jag gör slut! Fast i samma sekund som man sa det så kändes det konstigt i magen. Det kändes inte riktigt rätt. Så har det kännts för mig idag. Det har inte kännts rätt. Jag har tänkt - Åh vilken rolig bil...det måste jag skriva i bloggen. - Oj vilken tossig tant...det måste jag skriva i bloggen. Men så har jag kommit på, nej, just det...jag har ju kanske slutat...eller vi har en paus. Så bloggen. Allt är förlåtet. Jag är tillbaka. Tack ni som har skrivit till mig idag. Ni har varit som kompisarna i mitt gäng idag som har sagt - Kom igen...Bli ihop igen då...
Jag vet inte vad det är med det här bloggeriet men jag är tydligen ganska hooked på det. Det är kul. Ventilera, skriva av sig och få kommentarer. Det är kul.
Vive la bloggeri.

8 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAA! She's BACK!!!
Vad glad jag blir, de skulle bli så tomt utan dig!

"Kärleken" är besvarad!
/My

Claudia sa...

Tack My!

Anonym sa...

Trodde för en stund där att man blev straffad för att man inte varit in på din blogg på ett par dagar (hundvakt). Tur att man återvände nu på kvällen...

Claudia sa...

Haha, nej då, jag är tillbaka!

Anonym sa...

Wiii du e tillbaka! Kul =) Jag som går in flera ggr per dag för o checka, är ju typ alltid nåt nytt som e skrivet. Blev lite paff idag på emiddan att d inte kommit nå nytt inlägg, men sen kom jag på. Just det, du kanske hade slutat. Men super kul, nu har jag flera inlägg att läsaigen.

Anonym sa...

Bra Claudia. Skitkul att du fortsätter. Jag läser din blogg dagligen och vill gärna fortsätta med det. :) Ha en bra dag! Kram

Emilias sa...

Nu blev jag glad :)

Anonym sa...

Åh, vad glad jag blev nu! Det är väldigt upplyftande att läsa din blogg! Så kul att du bestämde dig för att fortsätta.

Kram