tisdag 28 oktober 2008

Imorgon gör jag det igen!

Utsätter mig.
20.30 på Syster och Bror imorgon så ska jag ståuppa igen. 5 min. Sjukt nervös. Inte riktigt jag-kanske-faktiskt-dör nervös men nervös. Jag har lite nytt material från förra gången jag körde, det ska bli kul att testa. Det är en väldigt blandad känsla mellan det ska bli kul och det kommer att vara skönt när det är över. Men så är det kanske alltid. Sen när det är över så vill jag alltid upp igen. Det är som karaoke. Först vågar jag inte men så fort jag sjungit en låt så är det svårt att få bort mig från scenen. Då är jag den där jobbiga som skriker -Får jag sjunga med dig? så fort någon går upp...Det blir kul imorgon! Det blir kul imorgon. Det ska fanimej bli kul imorgon!

3 kommentarer:

Emilias sa...

Det hade varit grymt roligt att komma och lyssna på dig!! :)

Claudia sa...

Kom! Det blir kul!

Anonym sa...

Du är jättebra i ExtraExtra, skrattar ihjäl mig!! :D LOVE it! Synd att man bor långt bort så man inte kan komma och kolla live :( Men hare bra!