måndag 27 oktober 2008

Hemma och gråtmild

Hemma från en utflykt in till stan.Jag har dubbat en mening i en film "missing line", som det så internationellt heter. Sen har jag hämtat diplom, jag ska avsluta två hundkurser ikväll. Sen har jag storshoppat: en rulle tesa-tejp och en pennvässare. Lyx va! Jag tänkte måla hallen imorgon och då måste jag tejpa. Jag älskar ju att tejpa! Pennvässaren är till min eyeliner som imorse var lika vass som en glödlampa...
När jag kom hem var det repris av programmet "Bröllopsform" som fick stå på medan jag gjorde lite lunch. Jag grät. Jag grät till programmet "Bröllopsform". Allvarligt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tycker ni om låten It Must Have Been Love ?
lyssna och kommentera i min blogg.
http://sandratjulins.blogg.se
puss.

Nött & Nytt sa...

Tack gode Gud, jag trodde jag var den enda som grät till det. Bra, Tack Claudia, en till som är gråtmild.