söndag 21 september 2008

Vilken söndag...


Vilken fantastiskt skön söndag!
Vi vaknade ganska tidigt idag...jag är lite speedad hela tiden nu inför flytten...det känns som om jag hela tiden kan rensa eller städa eller packa...
Vi åt en god frukost...sen åkte vi till Mariatorget där det var en jättestor loppis, det var kö för att komma in! Jag gjorde en del fynd...Lite får man handla när man slänger...;)...
Sen åt vi lunch med min syster...hon är helt fantastisk...hon är och har alltid varit en stor förebild och inspirationskälla!
Efter dagens besök på söder så åkte vi hem och hämtade hundarna och åkte till djurgården...
Vi tog en helt fantastisk promenad i höstsolen...vi och ganska många till...
Nu har jag landat i soffan och känner inte för att resa på mig...
Jag vill bara titta på tv...
Har ni något tv-tips ikväll?



4 kommentarer:

LindaB sa...

Mord i sinnet! Tony är suverän :-)

Anonym sa...

jag mår alltid så bra när jag läser din blogg du inspirerar mig till nya saker.gör mig glad.tänk att en människa kan skriva så fina saker varje dag så man mår så himla bra.jag mår jättebra av att läsa om dig.

Claudia sa...

Tack Hanna! Tack tack tack!

Anonym sa...

Söndag =Ensam mamma söker ju=) Har förresten uppdaterat min hemsida som du får kika in på och gärna skriva om du tycker något saknas/ser fel ut o.s.v.. ( www.evelinakarlstrom.se )