söndag 7 september 2008

SPA kväll för hundarna...

Ja, ikväll har det klippts klor och friserats och masserats, allt med avslappningsmusik i bakgrunden och skinkost som belöning.
Klart hundarna ska ha sina egna SPA-kvällar...

För er som har hund kan jag rekommendera den här boken:

Det är en bok med massor av bra tips som t.ex:
*En må-bra-dag för hunden
*Bra och goda (för hunden...) recept
*Mental hälsa
*Stretching för hunden
*Recept på tassbalsam

m.m (Den handlar inte om hur du klär en hund i morgonrock...det är inte riktigt min grej...)

Den finns att köpa på Bokus för 107:-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter mysigt :) den boken låter riktigt bra

Anonym sa...

Hej!

Jag undrar ifall du inte hade kunnat berätta lite om hur du gick till väga för att bli skådespelerska? Vilken utbildning/skola har du gått på? Har du några tips på hur man kan gå till väga om man själv är intresserad av yrket? Kan man bli för gammal för att plugga till skådespelare?

Jättetacksam för svar!!!

Kram Sofie (en tjej som drömmer om att bli skådespelerska).
sofie_svensson_@hotmail.com

Anonym sa...

Tack för tipset, den boken behöver jag absolut, mina småttingar behöver skämma sbort ordentligt nu i höstkylan.