måndag 22 september 2008

The Replacements, Poocs och VIP...

What a day...och den är inte slut än...
Jag började med att dubba lite Replacements...alltid lika kul...det gick bra och jag var i tid idag...jag älskar när jag är i tid...
Sen hem och gå en liten promenad med hundarna (och jubla inombords för att jag snart bor utanför stan!)...
Jag promenerade lite länge så det blev taxi till Norra Brunn för att spela in Poocs med Hasse Brontén...
Det gick bra...jag vet inte om jag var rolig..eller om det var meningen att jag skulle vara det?...Det var iallafall kul...jag var mig själv och det tror jag på i längden...(det är ju svårt att vara någon annan...)
Jag fick VIP kort på Norra Brunn! Nu sa jag se så mycket STAND UP! O.M.G...jag kommer hänga med hakan på scenen varje kväll...

Nu ska jag åka och få en förhandstitt på en tv-serie som börjar sändas på tv4 nu i veckan...
Mer om det när jag kommer hem...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jättefin blus, o JA! Berätta om ny TV-serie, nyfikenMy!

borge71 sa...

Hej!

Har mejlat dig angående din väns Acne Pistol och undrar bara om de finns kvar då jag skulle vilja köpa dem iså fall. Har mejlat dig, kanske har du sett det...kanske inte...vill bara veta.

MVH
Johanna