tisdag 23 september 2008

Kära Dagbok!

What a day, what a day...
Vaknade och gick en powerwalk med Kitty...lovely...
Under powerwalken fick jag två spännande jobbsamtal...
Kom hem, fick ett SMS från fröken J...-Fika?
Jag svarade...-Absolut!
Snabbt in i duschen och sen kastade jag i mig en tallrik gröt(med äpple och kanel...jag lär mig...)
Ner på stamfiket...fikade och pratade en massa hemligheter med fröken J.
Fick SMS från min kära vän Sarah...-Fika?
Jag svarade...-Absolut!
Jag fick ett samtal från min Mathias...-Du måste på ett viktigt möte på _ _ _ _.
Åh...Spännande...
Hem, hämtade Doris...upp till Östermalmstorg där Sarah satt och fikade med Danny...ja, the Danny...satt och snabbfikade med dom i 20 minuter...
Hem, lämnade Doris...
Ringde taxi...
Tog taxin till _ _ _ _.
Hade möte med M.A.
Promenerade hem i ett rus av glädje och lite skräck...
Kom hem..gick ut med hundarna...
Somnade i soffan...
Mr S kom hem...vi gick och åt på Rice...gott och väldigt mycket mat...
Och nu sitter jag och jobbar med mitt företag...
Den där som-jag-trodde-lugna-dagen blev ganska hektisk ändå...

Imorgon är min almanacka tom...men det är tydligen ingen garanti...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en rolig dag!

Anonym sa...

Jisses! Det var inte liite o göra, men det lät som roliga saker ändå :D!