tisdag 30 september 2008

Home and packing...

Jag kom precis hem från en ganska blöt promenad med hundarna.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen...det ska bli fantastiskt skönt att flytta!
På promenaden zick zackade jag mellan människor som suckar för att jag har hundar, ja, vi tre tar lite mer plats, men gå runt då för f-n. Vad är det som är så svårt!
Men imorgon kväll går vi där, i skogen, på den lilla gångvägen...Lovely!
Nej, nu är det dags för köksskåpet.
Ni njuter väl av dagen?
Jag ville bara kolla...jag vill att ni ska njuta av dagen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Tänkte bara höra mig för vad det är för hundar Du har?

Anonym sa...

:)

Jadu, jag kan bli vääääääldigt irriterad på personer som dundrar på utan minsta hänsyn till att det finns några andra människor, barnvagsekipage, äldre herrar och vissa par är överrepresenterade, däremot inte hundar med matte/husse.

Självklart flyttar man på sig för de som är mer orörliga, men jag är ledsen jag kan inte gå upp i rök och man kan ju släppa handen ibland och ofta trycker jag mig undan och får trots det en armbåge.

Tror som sagt aldrig det hänt vad gäller hundar. Sen kan jag tycka att en del borde hålla sina hundar bättre kopplade. Hur liten hunden än är finns de dem som är hundrädda. Inte heller det brukar vara ett stort problem. Finns säkert många andra saker som stör som man inte tänker på, rökning, stark parfym o sånnt.

Njuter lite mer när jag läser din blogg i alla fall!
Kram
/My