måndag 1 september 2008

Ett samtal


Imorgon ska jag ringa min hyresvärd och jag hoppas...HOPPAS att dom har ett bytesförslag till oss...En flytt måste ske och det snart. Jag är lite trött på att vara på väg att flytta, det känns som om vi har varit på väg i över ett år...Och som sagt, nu har vi sålt alla saker så det skulle kännas märkligt att behöva köpa allt nytt igen...Jag vill köpa nytt...men inte hit...jag vill köpa till vår nya lägenhet...wherever you are...
Jaha, då ska jag fläta håret (man ska tydligen ha håret flätat när man sover med extensions) och så ska jag gå och lägga mig...

Goodnight goodnight goodnight

3 kommentarer:

Anonym sa...

Cutie phone!

Anonym sa...

var inte du med i trekronor får flera år sedan? o svensson svensson? :)

Claudia sa...

Inte Tre Kronor, men Svensson Svensson!