måndag 22 september 2008

Ett intressant samtal...

Idag har jag haft ett väldigt spännande samtal med min agent/manager/mentor...Jag brukar mest kalla honom min Mathias...
Det händer mycket nu och mycket mer ska hända...
Jag har ju halkat in mycket på humorsidan på sista tiden...vilket jag älskar och det är något som känns naturligt för mig...så jag vill gärna fortsätta med det...
Jag vill göra både drama och humor...såklart...om jag får välja...jag vill både filma och spela teater...om jag får välja...
Så just nu är det två olika program och produktionsbolag som det förhandlas med...
Jag älskar när det händer...jag älskar att jag kommer att vakna imorgon och inte veta vad som väntar under dagen...men ändå veta att det är mycket spännande på gång...love it love it...jag njuter av varenda sekund!

1 kommentar:

LindaB sa...

Klart att du får välja :-)