torsdag 25 september 2008

Det packas...


Här hemma är det en riktig packfest.
Vad mycket småpryttlar jag har, jag blir galen!
Egentligen borde jag slänga allt smått, men så hittar jag någon liten sak som jag vill ha kvar och en till och en till...
Idag har varit en rolig rolig och lite galen dag.
Jag hade en främmande man här i morse.
Jag har löst ett köpa-väska-på-blocket-drama åt en kompis.
Jag har skrivit av mig(heter det verkligen så) på mitt lägenhetskontrakt.
Jag har haft ett väldigt roligt och spännande möte med Hasse Brontén.

...och nu som sagt så packas det.

Jag har kommit på att jag vill lära mig att laga libanesisk mat. Har ni några recept?
Isåfall give it to me, please.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Avskrivit heter det nog gällande kontraktet ;) Lyacka til med det fortsatta packandet!

Anonym sa...

Aldrig vart så mycket för det här med bloggande, men man kan tydligen ändra sig...Får bli stammis här, verkar vara ett schysst häng (här skulle det passa bra med en söt smilie...) - så ytterligare en läsare till listan!
- mvh
/A.

Claudia sa...

Välkommen Anton!

Anonym sa...

....säger man inte upp kontrakt?
/My

Anonym sa...

Recept
några bra sidor

http://hd.se/mat/2003/10/23/smoergaasbord_libanesiskt_vis/

http://www.tasteline.com/Search/HitList/?type=recipe&st=libanesisk

http://www.alltommat.se
sök: libanesisk

/My

Anonym sa...

Åh, libanesisk mat i mitt hjärta! Jag avgudar maten och landet. Du borde åka till Libanon och käka där när det lugnat ner sig. Annars skulle du enkelt kunna dra till Kungshallen o käka libanesiskt-välj menyn "moujanat combo" med hummus och vitlökssmör som dipp så är du i himlen trots en del stökigt sorl runtom.
Lycka till!