söndag 31 augusti 2008

Loppis och fina fynd och Extra Extra

Idag har vi varit på Vårbergs loppis!
Så otroligt kul att gå runt där och titta, vad otroligt mycket konstiga saker folk har och säljer. Det är kul att går runt ett tag, men tillslut så blir man rätt less på alla saker. Jag fyndade några saker...ska försöka visa upp dom senare...
Annars är det en ganska lugn dag. Jag ska förbereda mig inför inspelningen av Extra Extra imorgon. Det ska bli jättekul, det är första gången jag ska sitta i panelen...jag har varit med en gång tidigare men då var det som gäst.
Så nu är det lite mer nervöst men det ska bli jättekul!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du får berätta sen vilket datum programmet sänds som du ska spela in imorn :)

LindaB sa...

Lycka till!
Kram

Anonym sa...

Vad roligt att vara med i panelen! Ska du vara med i Parlamentet också? Tänkte hur det gick på auditionen? Jag satt i publiken då, och tyckte du var jättebra! :)

Claudia sa...

Absolut! Jag får nog reda på datumet redan imorgon!

Claudia sa...

Vad kul att du var där!
Ja, det var roligt, men väldigt nervöst.
Jag vet inte om jag kommer att vara med. Det skulle vara väldigt kul!

Anonym sa...

har hittat mig en ny favoritblogg..