måndag 28 juli 2008

Poolen och libanesiskt

Ibland är livet perfekt!
Som nu, jag ligger vid en fantastiskt fin pool, runt mig har jag en fantastisk natur och mitt sällskap är helt fantastiskt!
Men efter att ha simmat längder i 15 minuter (shit vad det är jobbigt att simma...) så blev jag galet sugen på att äta libanesiskt...Åh, den där grillade kycklingen med underbara kryddor, bulgur, halloumi,hoummus...Åh, vad gott!
Det är det första jag ska göra när vi kommer till Stockholm. Äta libanesiskt!
Men nu ska jag njuta av poolen, naturen och mitt sällskap!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Va jätteroligt att du kikaade in på min blogg och att du tyckte den var fin. Nu har jag kikat runt lite på din blogg oxå. Hoppas du kikar in fler gånger och läser om min kamp att komma tillbaka till det normala. Hoppas att allt är bra med dig =)

Anonym sa...

vilken trevlig blogg! ha en bra dag KRAM :)