lördag 26 juli 2008

Loppis fynd

En liten blus med en liten volang, 35:-
En vit söt blus, 25:-
Ghetto fab, 10:-
Jag älskar att lyssna till naturens ljud..., jag vet att det låter j-ligt cheesy... men jag tror att världen skulle vara en mer harmonisk plats om alla hade dom här skivorna hemma...4 skivor för 40:-
Leksaker till mina pälsbeklädda prinsessor, det söta lilla lammet hade fötter (fötter?) när jag köpte henne, men efter 1 minut i vårt hem så hade hon inte det längre...stackarn...2 leksaker för 10:-

6 kommentarer:

jennyk sa...

Tacka vet jag loppis! Man hittar så oerhört mycket vackert och unika saker. Synd bara att det blivit lite för populärt ;)

Jenny

Anonym sa...

Tack så mycket! Skulle också vilja komma iväg på lite loppisar, riktigt roligt att göra fynd, som dessutom ingen annan har :)

Levindas Värld sa...

Hej! Va skoj att du kikade in till mig och la av en glad hälsning :)

Tittar tillbaka och måste säga att du bjuder på en god variation av bilder och händelser, skoj!

Loppisar är det bästa som finns, så jädrans spännande för man vet ju aldrig vad man kan hitta i gömmorna :)

Ha det gott!

LindaB sa...

Snyggt jobbat...måste följa med dig någon jag. Har själv svårt att hitta något när jag är på loppis.
Snällt att du tänkte på dina vovvisar också :-)

Claudia sa...

Ja, det är klart prinsessorna ska få presenter!

Anonym sa...

Vilka fina loppisfynd! Särskilt blusarna =)