torsdag 15 oktober 2009

Tidigt på ett tåg, på väg mot...




(Storleken har ingen betydelse men störst kaffe vinner, min granne förlorar alltså)

Godmorgon!
När min klocka ringde 05.30 imorse så trodde jag att det var ett skämt. Sen kom jag på att min klocka ringde 04.15 varje morgon hela sommaren och då kändes allt helt plötsligt väldigt bra. Jaha, så nu sitter jag här och filosoferar och lyssnar på Lasse. Ja, han sitter inte bredvid mig utan han är i mina lurar. Visst räcker det med att skriva Lasse nu va? Ni vet vem:)?

Jag är på väg mot Oskarshamn. Jag ska på kick off. Haha! Det låter så roligt...eller inte. Jag vet inte men hur som helst så kommer det här garanterat att bli kul. Jag ska träffa mina nya samarbetspartners och imorgon lovar jag att berätta vad det är jag ska göra. Ni kommer att få nån ledtråd under dagen.

Nej, nu ska jag luta mig tillbaka och dricka mitt kaffe och se Sverige svepa förbi.

Puss!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt för dig Claudia!

Du har en sådan trevlig blogg

/Per

PS: Varit inne på sidan jag tipsade om thema till mobilen?

Claudia sa...

Tack!

Ja, jag tänkte ladda hem något nytt idag!

mitha sa...

Ha en trevligt dag=)

Anonym sa...

nej men fy fan va tidigt!:) hahah

Hoppas resan går bra!:):)):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Anna Berg sa...

Hahahahaha!

Gud jag vet inte verför jag tyckte detta var så kul men jag bara kände det! Skrattade så länge...

Kanske för att jag tänkte scenariot på tåget där du triumfierande stoppar ner din bjässemugg bredvid den lille stackarn och faktiskt TÄNKTE "Haha min e störst". Jag skulle så gärna velat veta om den som satt bredvid tänkte -"Nedrans vilken stoooor kaffe hon köpte. Det borde jag åxå gjort..."

Jag köper nämligen alltid liten kopp när jag ska åka tåg men ångrar mig ALLTID när den stora koppen susar förbi.(det e ju alltid någon som har köpt en stor.) Jag gillar ju till och med kallt kaffe så på en lång resa kan man liksom smutta länge innan den e slut.

Oj vad långt detta blev. Nu skäms jag. Aja! Det bjuder jag på.