måndag 12 oktober 2009

Som att släppa in ett barn i en godisaffär...

Butiken där jag var på invigningskalas var helt underbar! Det fanns så mycket fint och härligt och allt var i underbara färger. Dom hade bra produkter, bl.a GloMinerals, jag är ju en i.D-tjej, men jag testade det här när jag spelade in "Hjälp" och det var verkligen otroligt bra så jag funderar på att byta. Men sen var det badbomber, bodybutter m.m m.m, tur att jag skulle på bio efter annars hade jag shoppat loss. Men jag kommer att gå tillbaka dit. Dom gjorde extentions också...hmm, man kanske skulle sätta i det igen?

I am som butiken heter

Lovely pink champagne

Lyxiga krämer


Badbomber, kanske dom finaste jag har sett

De braiga sminket

Hederliga badkulor

Nej, man kan inte äta dom

Anna och Maria som har butiken! Tack för ikväll!

Om ni vill gå till affären så ligger den på Ringvägen 116 i Stockholm annars kan ni alltid besöka deras hemsida, titta här.

Nu ska jag gå och sova, imorgon får ni veta allt om filmen och kalaset efter.

Sov gott och dröm sött!

3 kommentarer:

Helena sa...

Åh vilken härlig butik! Jag blir glad bara av att se bilderna..! :)

Anonym sa...

Så mys:):)) såg ut som mke fint!:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Anonym sa...

vad mysigt!!!!!!!!

/ Anki