torsdag 15 oktober 2009

Oskarshamn är helt sjukt på många sätt

Vilken kväll!
Jag har skrattat och gråtit..av skratt. Oskarshamn är en stad full av roliga människor.
Jag vet inte om det är så att många är släkt med varandra eller om det bara var ett skämt, jag vet inte om norrlänningen hade haft en parfymaffär eller om det var ett skämt och jag vet inte om dom är helt ovetande om att man kan se gratis porr på internet eller om det var ett skämt men hur som helst så är människorna väldigt sköna och det här kommer att bli ett bra samarbete.
Kick offen var en typisk Kick off som innehöll bowling och mat och öl och vin, det enda udda var nog att det var relativt städat och att jag är hemma redan nu.
Men kul var det, här är kvällens pics:

Varför har man alltid en storlek mindre i bowlingskor?


Gissa vilket som var mitt?

Karin som är marknadschef skulle ta en bild på mig...Tack;)

Sjukt fokuserad och VD:n Patrik har stenkoll på mig

Såhär långt såg det ju bra ut men sen...katastrof

Dom här bilderna är tagna av företagets fotograf Robert, han visste hur man tar bilder kan man ju säga:





Varför tycker jag att såna här speglar är så kul?



Tack alla härliga människor i Oskarshamn för ikväll, det här samarbetet kommer att bli så otroligt kul!


Nu ska jag krypa ner i min hotellsäng som har stora fluffiga kuddar som ropar på mig.

Imorgon går min buss klockan 06.12. Så nu säger jag godnatt och puss och sov gott.

P.S imorgon berättar jag vilket företag jag har varit hos idag;)D.S

Inga kommentarer: