torsdag 15 oktober 2009

Olika typer av kommentarer

Anonym Smilla sa...

Jag tycker du ska slappna av lite på dina foton. Du spänner dig som fan. Dina näsborrar är stora som fotbollar och din mun ser bara konstig ut.

den 15 oktober 2009 13:19

Radera
Anonym Diana sa...

Vad använde du för smink på de här bilderna?? Det va jätte fint verkligen.

den 15 oktober 2009 14:47


Tänk vad olika ni är. Jag är för individen och tycker om att folk är olika. Men oj, vad Smilla måste tycka illa om mig, haha.
Men det är klart att man ibland ser lite ansträngd ut på bild, man posar ju. Det hör väl bilder till;) Men jag tycker det är kul. Det är kul med bilder och ibland blir det mer på allvar och ibland mer på skoj och ja, det är ju lite olika det där.
Det bästa av allt är ju att man inte behöver titta om man inte vill, eller gör som Smilla, titta och bli arg.

Diana, jag använder i.d smink.

Puss.




Radera

4 kommentarer:

Anna Berg sa...

Men ja jag vet! Jag förundras ständigt över folks vilja spy ut negativa tankar. OM jag läser en blogg eller en tidning eller något annat är det för att få ut något positivt av den händelsen. Jag gillar positiva tankar och försöker se till att påverkas av sådant som gör mig glad!

Att det finns de som ens orkar skriva en sådan kommentar som "Smilla" e för mig en gåta och kommer alltid förbli!

Snälla människor var positiva. Visst kan man kommentera och uttrycka sina åsikter om det gäller ett statement. Något viktigt!
Inte om hur någon "spänner" siog på bild.

Smilla slappna av. Det räcker att din mun e slapp. Alla andras kan väl få vara som de vill?

Oj vad upprörd jag blev.. aja ris till dig Smilla... PÅ riktigt!

Anonym sa...

hahah ja alla ska vi ha olika åsikter!:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

josefin den allsmäktige sa...

Haha, så sant, det är frivilligt att kolla på bilderna.
Man får tycka vad man vill. Men behöver inte alltid säga det man tycker. Ifall man vet att det kan såra andra.
Inte konstigt att folk är sura och bråkar. Försök istället att bara yttra er om det är något snällt. Det blir mycket trevligare att leva då. ;D
Aja, det var lite från mig. Haha..

Claudia sa...

Word people. Word.