tisdag 13 oktober 2009

Lunch med en snygg och kär vän

Jag har varit i stora staden! (jag bor ca 15 min utanför stan;))
Nu när jag har kontorstider så är det ju inte mer än rätt att boka härliga och lyxiga lunchdejter
Jag bestämde med min kära vän Simon, jag piffade mig lite och åkte in till stan.
Det var jättetrevligt. Simon och jag har känt varandra i 11 år och det är alltid lika kul att träffa honom. Han jobbar dessutom med casting så vi har alltid mycket att prata om, och det hade vi idag också, 1 timma gick alldeles för fort. Sen tog jag tåget hem igen. Jag tycker att det är skönt att ta tåg ibland, eller det är inte så skönt att åka tåg men det är väldigt skönt att slippa leta parkering i stan.
En fråga bara, varför glömmer jag alltid mina hörlurar när jag åker tåg? Tågresor är ju skönare med musik i öronen. Men tydligen så är det väldigt svårt för mig att komma ihåg.





Fischcake hette det...lät konstigt men var gudomligt gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

å det såg hur gott ut som hellst!:)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )